erdil yaşaroglu

plastip show ile tanınmış, limon, l manyak, penguen dergilerinde karikatüristlik yapmış insan. marlon[ ve komikaze adlı eserleri vardır. ayrıca www.komikaze.net internet sitesi de 99 yılından beri açıktır.

bunun yanı sıra ;

bi tek benim mi başma geliyo?
geçen gün telefonum çaldı.
hafif kırık sesli bir erkek sesi:
- İyi günler erdil bey, ... bankasından arıyorum.
bir kampanyamız var, size onu anlatmak istiyorum vaktiniz varsa.

ben çok sıkıldığım için böyle şeylerden, nazikçe:
-çok teşekkür ederim, ilgilenmiyorum. dedim.
adam:
- ama sizin ... kartınız var, kullanıyorsunuz?
- eveet?
- İşte onunla ilgili çok güzel bir kampanya!!!
yine nazikçe reddettim:
- anlıyorum ama ilgilenmiyorum...

kısa bir süre sessizlik oldu ve karşıdakininin bozulmuş sesi geldi.
- asıl biz sizinle ilgilenmiyoruz beyfendi!

buyur...

-------------------------------------------------------

salaklık yaptım
geçen gün bi arkadaşımın çalıştığı gazeteye uğradım.
yerinde yoktu.
sekreter dedi ki:
- yardımcısı dilek hanım içerki odada. bi onla görüşün isterseniz...

ben de odaya girdim. İçinde bir adam ve bir kadın vardı.
dedim ki:
- afedersiniz, dilek hanım hanginiz acabaa?

İkisi de bana bakıp gülmeye başadı.
allahtan gazetedeydim. arkadaşım kasapta falan çalışıyo olsaydı, şimdi kesilmiş, kıçımda kırmızı peçeteyle bir vitrinde sergileniyo olurdum...

--------------------------------------------------------

yazılarıyla beni yarmış bir şahsiyettir.